Without U

Ojoj känns som om min hosta har blivit värre ikväll men hoppas ej så!
Nu sitter jag här med ett glas juice och kollar på när älskling spelar ps3 och seriöst jag vågar inte lägga mig bredvid honom för att han verkligen fått damp på de spelet. Helt sjukt asså han slår i sängen för inte gubben vill som han.... jaooo
Ska snart sova hade jag tänkt, åker nämligen hem imorgon så ska upp för att packa ihop mina saker. Men de blir tyvärr ingen utgång denna helg känner nämligen ej för de nu när jag hostar som jag gör och då kan man ju inte dansa om man ska ha hostattacker hela tiden! :O

Aja vi hörs imorgon! :)

Natti :)



Förra året hade vi kul varje fall :D


Kommentarer
Postat av: Helen

usch!! Krya på dig!

Hoppas du fick en bra fredag trotts hostan!

2012-01-07 @ 01:18:24
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0