Onsdag!

Tjena! :)

Vaknade ungefär vid tio idag och startade tv:n för att kolla på film, nu när man är sjuk så orkar jag inte gå upp direkt så stannar kvar i sängen till typ halv ett!:)
Mår kanske lite bättre idag och känner mig lite piggare nu, känner varje fall för att ut och gå idag men får se om de går för de blåser ändå ganska mycket men solen har varit framme varje fall!
En sak jag tyckte var super mysigt imorse var att när jag vaknade hörde man regnet slå mot fönstret och sedan så hörde man hur mcyket de blåste också och då var jag överlycklig att jag låg nerbäddad med mitt sköna täcke! :D
Nä nu ska jag gå och fixa mig sedan ska jag fixa med små saker! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0