Torsdag!

Hejsan alla glada! :)

Ligger i min säng och slappar lite, är jätte trött idag så de ska bli underbart med fredag imorgon.
Var en kort skoldag idag som också är sjukt skönt för då brukar dagarna gå snabbare.
Efter skolan cyklade jag snabbt till massagen som jag skulle till idag, har ju lite knutor på ryggen som hon ska hjälpa mig att fixa och plus så gav hon mig massa tips inför praktiken som är bra för min rygg så de blir säker skit bra.
Ikväll ska jag bada lite bubbelbad hade jag tänkt och bara ligga och ta de lugnt.
Har även börjat läsa en riktigt bra bok som jag fått låna av Alicia, jag tycker redan den är bra så ska läsa en massa ikväll hade jag tänkt mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0