Söndags mys hos älskling<3

Yay älskling ville inte att jag skulle åka hem idag så jag stannar hos honom inatt igen :D hoppas på fler :D
Ska ha de mysigt och är glad att jag stannade för att annars fick jag sova på mitt kalla rum och nu har jag ett varmt rum och en varm famn :D
Körde till Kävlinge innan jag för att hämta ombyte för min älskling fick sin bil idag!:D
Annars har jag bara tagit de lugnt och inte gjort något speciellt :)
Imorgon är de måndag vilket är tråkigt för helgen går för fort men har säkert saker att göra hela veckan också :)

Nu blir de inte mer inlägg för mig för nu ska jag gå till sängen och kolla tv och försöka somna i tid!! :)


OLD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0