Slappa!

Hejsan!
Sorry få dålig uppdatering, har haft fullt upp hela dagen!
Började med skolan som vanligt, hade bara två lektioner vilket är niiiice!
Efter skolan åkte jag till Nova Lund med Alica, Sara och Joel.
Skulle kolla lite olika saker sen blev de käk på Mc, de var ett tag sen man åt där men gott var de! :)
Min syrra och Pappa har blivit sjuka så ska hem till min älskling imorgon efter jag har varit hos söta Alica!
Hittade inget speciellt bara en gullig kofta som jag kanske köper på lördag när jag ska ut med Simon.
Jag känner mig själv lite slö idag, känns som om jag också kommer bli sjuk när som för är ganska varm och de känns som om jag har fått feber men de är säkert inget hoppas jaaaag! :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en massa tv!
Börjar med Lyxfällan och avslutar med Sex And The City! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0