Myspys! :)

Hihi hittade mina mys inneskor som jag köpte på KappAhl föra året ungefär! :)
Dom ser ut som ett par uggs och är rosa och mysiga, brukar springa runt i dom när jag fryser om mina fötter eller när jag vill gå runt i myskläder vilket jag gör nu!
Har fixat min systers hår innan för hon ska nämligen ta skolfoto imorgon så ville hon ha lite platt hår, de är ganska svårt att platta hennes hår för de är enormt lockigt! :O
De fixade sig de med, imorgon så är jag inte säker på när jag börjar imorgon men tror de är från 14:30 till 16:50, ska in tidigare till Lund med JoJo och Alicia för att käka lunch med dom sen stannar jag på skolan medans dom ska ha sin engelska! :)

Mår faktiskt inte så bra heller just nu, känner mig lite illamående och har ganska ont i magen men hoppas de går över tills imorgon! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0