Måndag morgon!

Godmorgon alla!
Har MTV på tv:n och håller på att fixa mig samtidgt.
Mådagen börjar med danskan i 50 minuter sen har vi vår foto lektion.
Hoppas de blir något roligt på den lektionen och inte någon låååång film som vi hade föra måndagen.
Sedan hoppas vi på att dagen går snabbt som vanligt, har lite saker jag måste fixa här hemma också nämligen så därför vill jag heeeem.
Jaa och nu har dom stängt av vattnet så hoppas att de också är på innan jag kommer hem.

Hörs senare när jag är hemma från skolan :)


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

hoppas du är med på the re-opening of Fowzie's blog! nu sätter jag igång med uppdateringen efter ha vart lite off ett tag :D

2011-09-19 @ 14:22:36
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; ja jag har ju haft det ;D

2011-09-19 @ 19:25:29
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0