Klockan går snabbt!

Har varit hemma ett tag nu men har inte riktigt orkat blogga.
Vet knappt ibland vad man ska skriva sen har jag chattat med lite gamla kompisar ikväll vilket var trevligt!:)
Ska snart sova tror jag så man får lite extra sömn imorgon, tror inte de kommer bli så himla jobbig dag imorgon faktiskt, vilket kan vara nice på en måndag!
Kan bara hoppas på bra väder varjefall så man slipper allt regn, men de är trots allt höst nu.
Gillar inte hösten så mycket faktiskt, de blir mycket kallare och de blir mörkt väldigt tidigt och jag hatar att cykla från stationen och hem!
Även om de går snabbt så är de ändå obehagligt på något sätt.
Men hösten är ändå mysig när man är inomhus! :)
En annan sak som är positivt på hösten så är de att jag fyller år, haha (A)
Japp snart är man 18 och ska fira de med världens bästa personer! :D
JoJo, Simon, Alicia och Sara!! :D kommer bli riktigt kuuul! :D<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0