Innebandy ikväll!

Hejsan! :)

Nyss käkat lite pölse och makaroner med älskling, riktigt gott var de kan jag lova!
Skulle egentligen uppdatera innan men gick och la mig i sängen för jag var sjukt trött så jag somnade, vaknade efter en halvtimme kanske?
Aja jag vaknade hungrig så gick och åt, nu sitter jag här är fortfarande trött, de känns inte bra haha ;)

Ska snart duscha dessutom så slipper jag göra de ikväll för jag ska följa med och kolla på min älskling när han spelar innebandy, har inget bättre för mig så kan lika gärna följa med och kolla! :)
Kan vara rätt kul att kolla på dom när dom spelar men hade tänkt ta med mig lite saker som jag kan fixa inför vårt projektarbete (Y)
Känner att detta kommer bli kul och att de kan gå suuuuper! :D
Wii  :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0