Huvudvärk :(

Kom precis hem efter att har varit hos min mormor och morfar och tvättat lite.
Har ju ingen tvättmaskin eftersom där inte finns något vatten men fick låna deras sen var jag och handlade lite med och hjälpte dom med små saker.
Sitter i min säng nu och känner att jag börjar få huvudvärk, känner mig trött som bara den också.
Ingen lust till att göra något alls idag egentligen men fick vila lite hemma hos mormor efter min tvätt.
Imorgon börjar jag 13:20-15:45 vilket är nice för då kommer jag få en lååång sovmorgon imorgon så den ska utnyttjas, haha.
Efter skolan ska jag till Malmö för att hämta ett par biobiljetter sedan möta upp med älskling! Toppen!! :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0