Hemma efter kaos!

Hejsan! :)
Ja nu är man hemma och ska bara ta de lugnt resten av kvällen!
De har varit mycket kaos på stationen i Lund idag, de hade hänt en olyckshändlese i Åkarp som gjorde att ALLA tågen stod stilla!
Fick springa till ett tåg som var fullt så du kunde verkligen röra dig där inne men sprang lite längre på tåget där de var gott om plats, så fick faktiskt en sittplats efter JoJo varit elak och tog de ;) :D
Kändes som man fick vänta en evighet, aja nu är man hemma så ska inte gnälla!
När jag kom hem till Kävlinge gick jag ner till byn för att handla lite råttmat till Simons råttor som står på mitt rum, tyvärr så dog min lilla thedor ju! :( Om dom får en unge till så ska jag döpa den till thedor! :O

Nu ska jag kolla lite tv så skriver när jag vilat! :)
Regna som faaaan imorse! :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0