Hemma efter en lyckad helg!

Heeeej!
Känns som de var längesen men de var bara två dagar ;)
Jag har ju som jag skrev i fre varit hemma hos min mormor och morfar med min älskling.
De var ju ett tag sedan han träffade dom så eftersom två stycken i min familj var sjuka i helgen så fick vi vara hemma hos dom.
Men de var lika kul de för vi hade saker att göra också hela tiden, var lite i Malmö i lördags och hemma hos Simons bror en stund sen på kvällen käkade vi pannkakor, gott var de;)
Idag var vi en srund ute på center syd för min morfar behövde lite hjälp med lite saker som han skulle handla så min älskling fick köra dit, grym var han haha :D<3

Skriver mer snart om vad som hände i fredags!!!! :D


Kram sålänge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0