Good Feeling

Känns som om jag haft jätte mycker saker att göra hela denna veckan.
Har i alla fått mycket gjort, men de är ett stort plus tycker jag.
Idag har jag varjefall gått i skolan sen som jag skrev innan så blev de shopping med JoJo, när jag kom hem käkade jag lunch och tog de lugnt ett tag.
Har börjat komma in i de igen att jag är ute och går varje dag, så har nämligen precis varit ute och gått.
Tvättade lite innan också lite saker jag ska ha med mig till Simon, ska duscha sen packa ner sakerna.
Ikväll ska jag bara ta de lugnt och titta på tv.
Äntligen är de fredag imorgon med, ska blir shopping med JoJo igen.
Ska shoppa på Entré sen ska jag hem till Simon och bara ta de lugnt sen på lördag ska vi till hans kompis fest som säkert kommer bli ballt :D

hörs snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0