Godmorgon! :)

De är inte normalt av mig att gå upp sähär "tidigt" på en lördag.
Brukar oftast sova till ungefär ett kanske?
Men jaja Simon åkte ju iväg till jobbet imorse så han väckte ju mig halv tio för han ville säga hejdå, gulligt!<3
Sen somnade jag om men hade ändå lite svårt för att somna om, vet inte vrf men kändes nästan som om man bara låg och vände på sig hela tiden.
Men idag blir de antagligen fest eller bara en hemmakväll, får se hur Simon känner sig efter jobb.
Ser ut som om de ska börja regna vilken mintu som helst också, hoppas på bra väder senare idag också isåfall!

Nu ska jag kolla lite tv, hörs senare idag!
Kraaam :)
När man sitter vid Simons dator hittar man verkligen gamla bilder...
Denna fick han av mig typ när vi hade 3 månader?:O <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0