Fullt upp! :D

Hejsan :)
Har inte hunnit blogga idag, har varit i skolan sen har jag varit ute med Simon och hans kompis Simon ;)
Åkte till JoJos lägenhet efter skolan idag, den var riktigt fin kan jag säga :) Där ska jag vara OFTA!!! :D
Sedan bar de av hem till älskling där vi senare körde och hämtade hans kompis, stack till Kinafloden och käkade riktigt god mat.
Stack hem till Simon sen (inte min Simon) för att hälsa på hans hund dom var dunder söt så han ska jag vara med en stund på lördag (A)
Har precis pluggat lite och sedan nu ska jag spela lite Sims sen ska jag glo tv hela kvällen eftersom jag är ganska trött.
Men de har varit en dag som man har haft fullt upp med saker att göra så därför hinner jag inte blogga.

Skriver mer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0