Fredagen den 9/10

Ligger i sängen just nu och kollar på lite tv.
I fredags var som sagt jag och JoJo hemma hos Alica, vi åkte dit direkt efter skolan.
Gillade hennes stora hus och misse, hade verkligen en sjukt rolig kväll som jag hoppas att vi gör om någon dag.
Kändes som om vi bara åt och åt och åt, vi ute och gick en liten runda och bara snackade och hade trevligt.
Gick till en lekplats och satte oss där och snackade en hel del om ALLT!
Sen gick vi hem och var hemma hos Alicia en stund sen vid tio tog vi tåget tillbaka till Lund sen fick jag och JoJo springa till nästa tåg som älskling satt på men som tur var hann jag med tåget.
Gick hem sedan där ifrån stationen och hem till mormor.

Kommer upp fler bilder sen från fredagen men orkar inte lägga upp några nu! :)
Kram sålänge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0