En Emelie och en JoJo :D

Har precis kommit ut från ducshen, ska fixa med bilderna sen för jag har svårt för att välja vilken jag vill ha.
Sen är de dags att sova känner jag, är riktigt trött och har haft fullt upp hela dagen.
Har verkligen haft mycket att göra, jag gillar när man har saker att göra så man inte tråkar hela tiden och bara sitter och glor.
Imorgon är de torsdag och jag slutar tidigt men har en lektion och efter den första så har jag en lång håla så då ska jag och JoJo ut och shoppa lite hade vi tänkt.
Sen är de dags för danskan sen ska jag åka hem och ta de lugnt hade jag tänkt och fixa lite med min tvätt och packa lite inför på fredag.

Nu ska jag börja med bilderna så hörs snart :D




Kommentarer
Postat av: A.C

hej:D



aa dt e sant..tiden går så fort:D hehe~~

2011-09-29 @ 11:21:14
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0