En duktig Emelie

Ojoj nu har jag varit duktig och gjort min dansk läxa och fick hjälp med den så de tackar vi för.
Ska snart gå och lägga mig för att sova sen, imorgon är de upp tidigt för att gå till skolan.
Efter skolan imorgon så blir de massage som sagt, tycker de är jätte skönt och måste ju gå där var 3:dje vecka...
Men har inte varit så noga med de, haha.
Jao annars händer inte så speciellt mycket imorgon, längtar ju till att de ska bli helg.
Måste bland annat hinna ut och köpa Alicia´s present eftersom jag inte hinner dessa två dagarna! :(

Vi hörs imorgon.
Jag hoppas ni sover gott för de ska jag göra! :D

Natti natt <3

Såhär blev de när jag byggde mina naglar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0