Byggt naglar i Malmö

Hejsan.
Då var denna måndagen över.
Åkte in till Malmö efter skolan med Alicia och JoJo och byggde naglar, så nu slipper jag de lösnaglar jag brukar köpa...
Hoppas dessa sitter på länge för jag trivs verkligen i dom.
Efter de så gick jag och JoJo ut för att vänta på JoJo´s kompis och sedan på min lilla älskling<3
Har ju 26 månader idag, har haft en super trevligt dag med alla som var med mig idag.
Åkte hem till min älskling sedan för att hämta lite saker jag glömt hos honom, låg och myste i hans säng med de tråkiga vädret utanför.
Ska kanske träffa honom imorgon med så kommer åka in till Malmö efter skolan imorgon med JoJo igen!<3
Hoppas de blir en lika bra dag som idag då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0