13/9

Dagen började som vanligt med skolan, hade en väldigt kort dag idag.
Riktigt skönt tycker jag, tyvärr så blir de ju heldag imorgon men ska ju till Malmö så inte så farligt.
Men lite drygt att man måste till skolan för att ha ledarskap från klockan 14:00 - 16:30.
Aja efter skolan så åkte Jag och JoJo till Malmö och gick runt och kollade lite butiker, JoJo skulle iväg så jag och älskling åkte hem till honom dirket.
Käkade lite mat sedan gick vi  upp på hans rum och kollade tv och bara tog de lugnt och denna gång lyckades båda två faktiskt somna.. :)
Mysigt var de och sedan när han vaknade somnade jag bara om i hans famn, var sjukt trött och de var skönt att sova lite.
Åkte hem vi tjugo över åtta sedan blev de direkt hem och duschade och nu ska jag snart kolla på tv och ta de väldigt lugnt.
Vill att resten av veckan ska gå snabbt så jag kan få helg, har ganska mycket att göra i helgen dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0