Vad ska man göra denna lördagen då?? :)

Hejsan! :)

Skrev aldrig igår eftersom vi var i Lund och jag kollade på när älskling skulle spela innebandy.
De var super kul igår och de var många som snackade med mig som de inte gjort förr för då har jag bara kollat helt själv men eftersom dom var¨många igår så kom många fram och snacka vilket var sjukt kul...
De var en som tyckte att min Simon var stark som en björn så jag kunde inte hålla mig riktigt så jag börja skratta som satan! xD
Och sen plus så ville dom att jag ska vara med och spela nästa gång??? skulle inte tro de eftersom innebandy inte är min sport...
Annars när vi kom hem igår så låg vi och myste i sängen och snacka lite om olika saker sedan somna vi båda två ganska snabbt, haha.


Sitter just nu nyvaken på Simons rum och han är iväg och jobbar så måste vänta i en timme till typ, ikväll så ska vi först äta middag sen så kanske vi ska iväg till hans bror men blev inte de av skulle vi se om någon annan hade en fest som vi fick höra igår men vi får se hur allt blir med de till slut!
Nu ska jag byta om och fixa till mig lite bara sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på lite tv.

Hörs sen kraaaam :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0