Tisdag!

Hejan :)
Dagen idag har gått riktigt fort och jag känner mig ganska nöjd med den.
Åkte in till Malmö efter skolan för att ta mig till älsklings skola, skulle följa med honom till sjukhuset idag för han skulle få bort en sak vid ögat så nu är de gjort.
Äter nog snart tror jag börjar bli lite hungrig, annars ikväll ska jag följa med på Simons träning men ska inte kolla på den utan ska bara följa med och sitta där och plugga hade jag tänkt, har en del att göra som sagt så fullt upp.
Träningen slutar sent så de blir tilll att sova direkt när man kommer hem för Simon har praktik imorgon så jag måste redan åka härifrån kvart i sju :(
Så kommer åka och sätta mig och äta frukost har jag tänk :)

Men nu ska jag äta och kolla tv så vi hörs lite senare tror jag:)


Saknar min lilla katt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0