Temadag

Hejsan :)
Idag var de temadag i skolan, jag tycker att denna var sjukt viktigt att gå på och jag är glad över att jag gick på den.
Det var ju temadag för Don´t drink and drive, vi såg massa filmer som var hemska och sedan prata vi kom hur de kunde ske och dåligt med de.
Polisen var även där och pratade med oss och jag blev jätte chokad över att de är så många som kör när dom är berusade, helt SJUKT!!!
Dagen gick rätt fort och de är redan onsdag imorgon och onsdagar betyder ju heldagar...
Njaaa inte riktigt min favorit dag men hoppas den också går snabbt.
Har lite saker som måste göras nu sen ska jag bara ta de lugnt och vila mig så jag snart blir frisk. :)

Kram sålänge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0