Sjuuk

Tjena :)

Ligger i sängen och kollar på halv åtta hos mig.
Brukar inte kolla matprogram men de är väl okej att titta på.
Ska snart ner till butiken för att köpa nytt schampoo, duschade imorse men tog jätte mycket hårspray idag för att håret skulle hålla sig platt men lyckades inte för de blåste för mycket :(
Så de var väl okej men måste skölja av hårsprayet annars kommer de bara börja klia vilket är jobbigt sen kan man icke borsta de heller!!!

Ledig imorgon från skolan, riktigt nice.
Har en liten sovmorgon imorgon sen ska jag iväg till mormor eftersom jag fyller år ska jag äta frukost med henne.
Min morfar ska även till sjukhuset så ska vara hos henne en stund så hon inte är ensam.
Nu ska jag fortsätta och kolla och vila mig lite, känns som om jag snart kommer bli frisk.
Hostan är borta.... tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0