Mysigt!

Ligger i sängen nu och ska mysa en stund med älskling och kolla lite tv.
Sedan ska man sova, ska bli skönt att sova i hans famn inatt för på något sätt så somnar jag bättre när jag sover med någon än när jag är själv!
Har spelat lite sims på facebook och spelar ju på Simons Facebook också så jag kan skicka saker till min egen gubbe och än sålänge har de blivit lyckat ;)
Imorgon är de dag två på praktiken och som idag så bloggar jag efter den eftersom jag inte har tillgång till bloggen i mobilen men ska testa imorgon ifall jag kan ladda upp bilder varje fall så vi hoppas på de bästa!
Aja detta blir sista inlägget för ikväll så jag hoppas ni sover gott! :)

Natti natt söta läsare!!! :):)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0