Mysigt med regn! (A)

Inatt vaknade jag av att de regna som bara den mot mitt fönster, somna om lika snabbt egentligen men de var mysigt att lyssna på de en stund!
Älskar när regnet slåt mot fönstret man får en riktig höstkänsla då, aja de var lite grått ute imorse med en massa blåst.
Fast tycker ändå att de har varit ett mysigt väder idag, lovely!!
Gjort en del saker idag, fick nya p-piller idag vilket suger för jag ville ha mina gamla men någon rabatt hade tagit slut så fick ett par andra annars hade de kostat för att få dom!
Blääh så dåligt, men får använda dessa nu så de är säkert också bra.
Ska snart kolla på Jeresy Shore och sen blir de sova så man orkar upp imorgon!
Skriver snart :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0