Jersey Shore

Ligger i sängen och kollar på Jersey Shore, börjar gilla de programmet men tror de jag kollar på är gamla avsnitt för jag känner igen vissa av dom.
Gillade inte de  så mycket innan men nu när min syster har kollat på de varje kväll har jag själv fastnat för de och sitter nu själv och kollar på de varje kväll, aja ibland kan man ändra sig :D
Känner att jag är riktigt trött eftersom jag inte fick sova som jag skulle inatt bara för jag är sjuk, hoppas att de blir bättre snart men känner att de börjar släppa lite nu när jag hostar.
Ska kolla på en vinterjacka imorgon eller på lördag för jag har hittat en på Cubus som visas på reklam nu men vill i år vill jag ha en vit, brun eller babyblå jacka.
Ska se om jag orkar imorgon annars får de vänta tills på lördag när jag ska ut på en liten tur med älskling till Center Syd för att köpa en annan sak! :D

Aja snart dags att sova!! :)



Kommentarer
Postat av: Anna-Lisa

Vem är din favorit av dem? :D

2011-10-21 @ 13:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0