Hemma!

Hejsan!
Orkar inte blogga så jätte mycket idag :(
Känner att jag är sjuk och hade feber igårkväll så gick och la mig tidigt och sov till ungefär halv elva idag.
När jag äter så mår jag illa och vill inte äta för mycket då får då kanske jag kräker, men de ska vi inte snacka om nu!
Sitter i alla fall hemma hos mig nu för jag åkte hem vid fyra från min älskling för att han skulle stå i en kiosk och jobba för innebandylaget.
Så nu ska jag snart ner till Ica för att handla schampoo för de glömde jag hemma hos min älskling plus så ska jag köpa någon yoggi som jag kan dricka ikväll.
Ikväll så blir de mys framför tv:n och hoppas på att man blir bättre!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0