Godmorgon

Ojdå klockan är ett som vanlifr när jag vaknar hemma hos Simon.
Har i alla fall precis ätit frukost och ska snart duscha hade jag tänkt, vaknade och var jätte varm nämligen och jag hatar när man vaknar och är riktigt varm.
Älskling är och jobbar så väntar på att han ska komma hem sen ska vi bestämma massa tider inför ikväll när vi ska åka och sånt till hans kompis fest.
Så idag kanske de inte blir så mycket bloggade eftersom jag inte vet hur man gör för att de ska funka på mobilen så kommer ju inte sitta vid en dator på en fest, haha osocial? xD

Aja men ska sticka och fixa lite saker nu så här får ni några bilder på mina köp igår...


Tights, ett sött linne och miiina skoor :D

Gilla denna tröja men ville ha en storlek större så tyckte jag mer om den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0