Första dagen!

Hejsan! :)
Idag var de första dagen på praktiken som ni redan visste.
De gick verkligen super redan första dagen och de som jobbar på New Yorker känner redan mig så de visste direkt vad jag skulle få för uppgifter! :)
Jag är varje fall nöjd med dagen och efter praktiken var jag och köpte vars en koksboll till mig och älskling som vi käkade sen när vi kom hem till honom, gott var de.
Har inte gjort så mycket annars sitter bara hemma hos honom och tar de lugnt, är ganska trött just nu så ikväll ska jag fortsätta ta de lugnt, finns massa bra program på tv:n ikväll också  som jag ska kolla på.
En lyckad måndag med andra ord! :)

Hörs senare :)

Just de här är en bild på plattången jag fick av älskling!<3
Den är riktigt bra vill jag LOVA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0