En lektion

Godmorgon alla glada! :)

Idag är jag på ett väldigt trött och tråkigt humör känns de som men jag hoppas de går över för de är såå fint väder.
Vaknade vid fyra imorse för att jag fick kramp i ryggen och kunde inte somna om förren vid sju, känns lite tråkigt eftersom jag hade en perfekt sovmorgon idag.
Skulle vaknat vid halv tio meen stängde av klockan och somna om till lite efter tio.
Aja ska in till skolan för att ha en "Lektion" de är ju inte riktigt lektion utan kan kalla de möte istället, en stund efter skolan ska vi vårt företag stanna kvar för att jobba lite, känns som om vi är igång nu så vi får hoppas på de bästa varje fall.
Nä nu ska jag starta lite musik sen ska jag fixa lite andra saker innan jag ska möta upp med gulliga JoJo på stationen :*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0