En bra dag :)

Ja nu är man klar med allt för idag.
Har duschat och packat ner saker som jag ska ha med mig imorgon!
Nu ska jag bara ta de lugnt och kolla på tv, är riktigt trött så de blir till att sova tidigt för min del idag.
Känns som om dagen imorgon kommer gå sakta men säker bara för man har ett lov att längta efter!
Dagen idag gick ganska snabbt, hade inte så mycket att göra kanske den första timmen men sen har jag haft fullt upp hela dagen, gillar när där är saker att göra så man inte går runt och inte gör något för då kan de kännas som om tiden står stilla!
Brukar nästan somna till lite på tåget på morgonen, ganska skönt att sitta och lyssna på musik och blunda men är faktiskt rädd för att somna så man missar när man ska av men tror knappast de kommer hända ;)

Aja nu ska jag kolla på en film sen sova!
Och jag ska lova en sak att jag ska försöka ta bilder under lovet för nu börjar jag själv bli trött på att jag inte har några bilder -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0