Det Okända!

Ligger i älsklings säng just nu och kollar på de okända.
Brukar inte kolla på de men ville se de ikväll, fick bara en känsla av att jag vill se!!!
Ska snart plocka fram kläder tills imorgon så slipper jag fixa med de imorgon innan praktiken.
De var faktiskt väldigt kul att komma tillbaka till praktiken och längtar redan tills de imorgon, får bra uppgifter nu när jag har varit där ett tag.
Imorgon ska jag hem till mig själv eftersom älskling ska iväg och han har själv praktik på onsdag och han börjar sju så de passar verkligen inte med mina tider, haha känns inte så skönt att behöva gå upp klockan sex för att sedan börja tio.

Aja nu ska jag kolla klart på de senare ska jag kolla på något på femman men kommer inte ihåg vad de heter just nu... :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0