Dag två!

Hejsan!
Sitter hemma i min egna säng nu!
Åkte hem vid halv sju eftersom älskling skulle iväg stack jag hem, har ju dessutom glömt mina matpengar hemma så behövde de tills resten av veckan.
Fick varje fall billigare mat idag, shit de är redan onsdag imorgon och de tiden går fort som in i.
När man är ute på praktik så känns de som tiden bara rinner iväg och att man har så mycket att göra gör de bara bättre, idag har de väl varit sådär med saker att göra men tror att de kommer bli bättre resten av veckan!
Imorgon måste jag göra några saker efter skolan och sedan på torsdag ska jag ha samtal på skolan.
Nu ska jag kolla tv senare ska jag duscha så skriver mer efter de! :)


Ska snart bygga nya!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0