2 dagar!

Yaaay om två dagar så fyller jag år.
Dessutom är vi lediga på fredag så de kommer bli en perfa fredag!
Hur ska de firas?
På fredag ska jag träffa JoJo på dagen för att ta en shopping tur i Malmö senare kommer min älskling och hämtar oss och kör hem oss till Kävlinge där vi sedan vi lämnar JoJo och sedan åker jag och älskling hem till mig och har tacoskväll plus godis på kvällen med en massa mys!
SEEEEN på lördag smäller de kan man säga :D
Då ska jag ut med JoJo,Alicia,Älskling,Sara,Alexandra och Simon ska ut någonstans i Malmö men vet inte riktigt vart men jag hoppas att de kommer bli en kul kväll/natt kanske?
Men kanske inte ska dricka lika mycket som jag gjorde föra helgen, mår icke bra av de plus så lyckades jag bli förkyld och de sitter fortfarande i.


Haha sen helgen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0