18/10

Hejsan!
Fortfarande lite feber och hostar som bara den, har spänt mig som fan när jag har hostat så har ont i hela magen och ryggen, not good.
Hoppas de släpper, kommer säkerligen gå till skolan imorgon för jag vill inte missa så mycket och detta är sista veckan innan jag ska ut på praktik, ska vara borta från skolan ute i 4 veckor på praktik sen har man ett lov också där någonstans så då blir de 5 veckor utan skolan.
Ska praktisera på bästa New Yorker där jag har varit dom andra gångerna med, trivs verkligen bäst där.
Nu ska jag vila lite sen ska jag äta middag och sedan ska jag vila ännu mer så jag blir piggare tills imorgon. :)

Kram sålänge!  :)


Bebis har fått vara min underhållning idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0