Ut på middag! :D

Hihi har inte orkat fixa mig så att jag springer fortfarande tunt i mitt linne som jag sover i plus mina mjukisbyxor!
Mys är de, fast får snart börja fixa för att min älskling ska ta med mig ut och bjuda på middag!
Så gulligt och mysigt de ska bli för de är ett mysigt ställe och plus nu när de är höst utanför så blir de ännu mysigare! :D
Ska bli skönt att komma ut lite också för jag håller på att få huvudvärk känns de som men hoppas de går över snabbt sen!
Imorgon bär av hem och se vad min söta mamma har handlat till mig för mamma och syster var uppe i Ullared idag så hoppas de har något fint, men tror nästan de eftersom hon smsade och frågade efter storlekar innan (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0