"Tupplur" ;)

Hihi råkade somna innan och vaknade vid åtta men lilla JoJo ringde och väckte mig en gång:O
Meeen de gör inget, var skönt att sova lite eftersom man var uppe klockan sex, förtjänar nog de.
Sitter i sängen med laptopen och kollar lite tv men de går inget bra så ska se om jag kan hitta något på datorn att kolla på, brukar oftast göra de.

Efter praktiken idag så blev de en liten shopping runda med JoJo, handlade smink och presenter.
Har målat mina naglar med blev ganska nöjd och ska ha denna färg ett tag nu sen ska jag byta till den andra färgen som jag också köpte.
Hmm snart helg och då har man fullt upp som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Linnea Montazami ♥

Aww, hoppas det går bra hos tandläkaren! :)



jodå jag mår bra :) kram <3

2011-11-23 @ 21:38:53
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0