Tandläkaren!

Godmorgon läsare! :)
Har precis kommit hem till mig själv nu och ska snart ta bussen till Löddeköpinge för att gå till tandläkaren!
Usch är lite nervös eftersom jag ska få något som heter lustgas, de gör så att jag slappnar av lite bättre och känner mindre när de arbetar i munnen.
Vet redan om nu att jag kommer få en spruta när jag kommer dit, vilket jag verkligen hatar mest av allt, men som tur är har jag den här lustgasen och brukar oftast inte känna något då.
Hoppas de blir så denna gång med, ska lägga plast på tänderna längst in så de kommer antagligen ta lite tid.
Sist jag hade lustgas hos tandläkaren kommer jag ihåg att de kittlades i hela kroppen och att jag skrattade väldigt mycket, haha.
Dessutom så ska jag göra de hos en helt främmande ny tandläkaren eftersom min tandläkare slutade men hoppas hon inte är sur eller inte bryr sig om vad kunden tycker, hatar sånt!

Efter denna behandling måste jag hem och vila lite innan jag får åka tillbaka till Malmö, så ska inom praktiken och snacka lite med min handledare eftersom hon inte är där imorgon och imorgon är de min sista dag...

Hörs sen!!


Kommentarer
Postat av: Linnea ♥

Allt går jätte bra gumman, <3<3<3 lovar dej!!



Jaa :) <3

2011-11-24 @ 10:31:14
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01
Postat av: Linnea Montazami ♥

gumman då :( vad fick du göra då om du vill berätta? laga du hål eller fixa tandställning eller vadå :o! kram

2011-11-24 @ 20:25:48
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0