Praktiken!

Hejsan! :)
Trodde verkligen att dagen skulle vara jätte seg idag eftersom de precis varit lov och sedan går man på praktiken direkt efter!
Men dagen gick snabbt och hade ritkigt mycket att göra hela dagen vilket är jätte bra.
Har haft ganska många kunder för att vara måndag, brukar vara tråkiga måndagar men har fått hjälpa en del kunder idag med.
Imorgon kommer man säkert vara dubbelt så trött som man var idag eftersom man ska upp tidigt!
Men en sak jag längtar efter är att nästa vecka så ska jag och Simon bo helt själva i två veckor och då kommer jag de två sista veckorna i praktiken börja klockan 08:00 på morgonen men då kommer jag kanske sluta klockan 14:00 sa min handledare och de är bra för då har man hela eftermiddagen framför sig!
Så nästa vecka ska jag dessutom bygga mina naglar, härligt!!! :D

Bild från helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0