Powernap???? :O

Ojoj...
Slutade tidigare idag eftersom jag inte hade med mig ombyte till idrotten.
Kom till Malmö vid tre så stack in till Entré och satt där inne och väntade på älskling, slapp stå utanför huset varje fall och frysa.
Sedan vid fyra tog jag bussen hem till honom och när vi kom in så la vi oss i sängen för båda var riktigt trötta och då säger Simon att han vill ta en "powernap" så jag la mig i hans famn och vi somnade...
Simon hade satt klockan på 18:00 men när klockan ringde stängde vi av den och somnade om, tyvärr så råkade vi sova till 20:15, lite dumt för nu känns de som om man inte kommer kunna somna inatt när man egentligen måste sova.

Aja de var skönt varje fall, sedan åkte vi iväg för att handla mjölk där jag köpte aprikoskräm med, mums!
Sedan blev vi hungriga så vi åkte till en kebabkiosk och handlade lite.
Så nu sitter jag här hemma i sängen och kollar på tv och ska snart krypa ner i sängen för att kolla lite tv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0