Kvällsmys

Sitter här med mina popcorn som jag brukar äta på söndagarna.
Riktigt gott och att kolla på film för de ännu bättre, har verkligen haft en toppen söndag även om de var väldigt dimmigt när vi skulle köra till Malmö, man såg ingenting framför sig när man körde och de var ändå ganska många bilar ute på vägarna.
Har slappat i sängen och fixat mina naglar ska köpa nagellack imorgon hade jag tänkt men de är till tårna, ska bara måna mina naglar när de närmar sig julen.
Tänk att redan nästa söndag alltså om en vecka är de första advent!
Heeelt sjukt asså!

Jag och älskling för två år sedan på nyår!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linnea Montazami

do it baby :D

2011-11-20 @ 23:31:40
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0