Home! :)

Hejsan!
Blev inget bloggade igår, var trött när jag kom hem från Lund då jag var där och träffade tjejerna.
Kollar på Idol just nu och jag tycker ingen kan sjunga i år...
Har inte kollat på de i år typ andra gången i år men har man inget att göra så.
Aja ska inte klaga, är trött nu med och ikväll ska jag få sova i min stoooora säng!:D

Idag så åkte man  till skolan för att snacka om vårat företag sedan blev de tåget hem till älskling för att käka och sedan köra hem till mig.
Vet inte riktigt om man ska hitta på något i helgen för vi är uppskrivna på listan till slagt men ska inte ut denna helgen, är för trött eftersom jag har varit uppe tidigt var dag så måste få sova ut och ta de lugnt så jag klarar sista veckan av praktiken.

Hörs lite senare ska duscha och sedan ska jag se om jag kan kolla på något på tv:n!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0