Film

Så ja hoppade in i duschen för att ha inpackning i håret, gillar de för de gör håret mycket lenare!
Efter duschen poppade jag popcorn som jag ska äta till ett glas juice och krypa ner i sängen och kolla på en film som heter du och jag!
Vet inte om den verkar sådär jätte bra men kan ju alltid hoppas på de bästa.
Kommer säkerligen somna till filmen så detta blir mitt sista inlägg för idag men vi hörs imorgon, ska till tandläkaren imorgon så är lite nervös över de men ska säkert gå bra.
Berättar mer imorgon vad de ska göra.
Kraam och sov gott fina läsare :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Montazami ♥

åhh gumman :( allt kommer gå bra <3

2011-11-23 @ 22:53:44
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0