1:a Advent!

Just de jag har ju helt glömt att de är 1:a  advent idag.
Nu är de inte långt kvar tills julen är här, kommer bli mysigt med jul.
Ingen snö än sålänge och de är verkligen skönt, men har sett innan de har lovat snö nu i veckan men hoppas inte de stämmer.
Ska snart hoppa in i duschen och sedan ta de lugnt framför tv:n.
Imorgon är man tillbaka till skolan:(
Vill vara ute på praktik ju de är myyycket roligare än att sitta i skolan.
Men vi går bara i tre veckor sedan är de jullov som gäller!!! :D


Haha jag igår innan jag hade fixat mig! xD

Kommentarer
Postat av: Linnea Montazami ♥

haha snygging :D

Var med och tävla om 300:- i min blogg :) <3

2011-11-27 @ 20:03:14
URL: http://www.nattstad.se/Babiiee01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0