Vara nöjd?



Hade verkligen hoppats på ett VG i alla fall men nej hon sätter bara ett G på mig, fick nämligen veta idag på danskan att jag kommer hamna på slutbetyget G och på alla våra saker har jag haft VG eller MVG men sen får jag bara ett G? -.-
Inte rättvist tycker jag.
Det positiva idag är att jag fick VG i slutbeyg i kommunikationen och det är samma lärare jag har där som i danska!
Aja jag får väll vara nöjd!
Om ungefär tio minuter ska jag ner till bibloteket för att lämna in mina böcker som jag lånat ska bli skönt att slippa dom nu, gillar verkligen inte att läsa! :(

Men jaja har haft en toppen dag med Joanna i alla fall, det har blivit mycket skratt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0