Vad klockan blev mycket...


Usch vad tiden har gått fort!:(
Snart blir det att sova igen ju men inte riktigt än måste fixa fram kläder till imorgon så jag slipper göra det på morgonen!
Har börjat med att ta fram kläder till dagen efter på kvällen för att slippa gå upp så tidigt för att stå att välja kläder , ibland glömmer jag de för jag är trött men då brukar allt gå snabbt på morgonen!

Men som sagt pluggade MT nu precis och gjorde klart allting som ska redovisas imorgon på lektionen, jag ska prata om känslor och hur de kan påveka våra tankar och beetende men men får se hur de går.
Imorgon har vi heldag i skolan börjar redan klockan kvart över nio till halv fyra, sist har vi idrott!
Men nu ska jag se vad jag kan hitta och ha på mig imorgon!
Kram <3
Gammal bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0