Längtar till helgen!


TRÖTT!
Varit en bra dag med min älskling :) hade jätte mysigt och nu längtar jag massor tills imorgon när han kommer hem till mig och stannar här hemma hos mig hela helgen!:)<3
Sitter och tittar på tv nu och ska snart sova, har nationella prov imorgon i engelska vilket jag inte gillar för jag är inte så bra på engelska men har klarat det alla andra gånger så jag hoppas jag klara mig imorgon också!
Det dåligaste är att vi inte kommer få sluta efter nationella så vi kommer börja våra rikitga lektioner halv två till kvart över fyra.
Men ska ska bli skönt att få helg efter allt de, denna veckan har varit ganska jobbig, jag och Simon har bestämt oss för att ha en lugn helg och bara slappa, mysa och kolla på film<3

Men ska kolla vidare nu...

Natti<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0