Trött!

Detta har verkligen inte varit min dag idag, har nästan bara haft tur i skolan annars har dagen varit skit dålig!:(
Plus så känns de inte som om min förkylning kommer att gå över, har börjat hosta och det svider i min hals som bara den.
Vil bli frisk nu nu nu nu och inte nog med det så som alla andra dagar har jag varit jätte trött och seg.
Igår var ju trött vid halv tolv någongång och jag och la mig vid tolv tror jag men de var något som saknades!
Min andra halva låg inte bredvid mig så jag somnade lite över tre.
Men men jag får sova med honom igen nästa vecka!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, måste hitta på något annars somnar jag...


Awe!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0