Trodde de skulle vara sol...

Hejhej! :)

När jag vaknade imorse var de fin fint väder ut men nu senare på dagen började de blåsa upp och skulle inte förvåna mig om de började regna snart...

Har varit heldag i skolan idag och hade först på morgonen redovisningen som jag satt och skrev igår.
Den gick ganska bra, men sen när de var JoJos tur att redovisa så nös jag och jag fick en ond blick av JoJo.. :O tack (A)

Men annars har dagen gått väldigt snabbt vilket jag är mycket glad över, imorgon är det torsdag och då ska jag och JoJo åka till Lund lite tidigare för jag ska följa med henne på en sak.
Annars har jag bara två stycken lektioner imorgon och efter skolan så tror jag att jag har utvecklingssamtal men inte helt säkert...

Men skriver mer sen för nu måste jag fixa något att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0